2007. október 28., vasárnap

Kelet fényei

Posted by Picasa
Carmel by Biloba

13 megjegyzés:

Gini írta...

Ez aztán tündéri gyűrű!!!! Annyira csodás, nem tudok betelni vele!!! :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Tündi! Ez aztán a meseszép gyűrű! Csak úgy szikrázik!! Gyönyörű!!!:-)))

Bódisné Pichler Tünde írta...

Köszönöm szépen Lányok! :) Én is nagyon megszerettem!

Makra Gabriella írta...

Egyszerűen álomszép!!!Gyönyörű!!:-))

Bódisné Pichler Tünde írta...

Köszi Gabi! :)))))

Brigi írta...

Ragyogó darab!! Nagyon tetszik!!!

Roberta írta...

Tünde gyönyörűséges ez a gyűrű, és ezek a színek....! Kiváncsian várom a hozzá készülő fülit és medált:-)))

Bódisné Pichler Tünde írta...

Köszönöm Brigi, Roberta! Igyekszem a kollekcióval. :)

Réka írta...

Gyönyörű! Kedvet kaptam gyűrűt fűzni! :))

Zsani írta...

Wow, de izgalmas ez a gyűrű!!! Csodás lehet élőben!!!!-)))

Ary írta...

Álomszép!!!!! Gratulálok Tündi :)

Bódisné Pichler Tünde írta...

Köszönöm Nektek is! :)

almona írta...

Mesés ez a gyűrű! Már nekem is jó lenne egy gyűrűt alkotni, kedvet kaptam hozzá!